Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Ändringar i mitt autogiro

Hej!

Jag har bytt bank och vill ändra mitt autogiro. Hur gör jag?

Hur ändrar jag betalningen av min medlemsavgift via autogiro?

Ni har redan svarat på min fråga och ville skicka en ny autogirotalong som jag kan fylla i med aktuella uppgifter och sedan skicka tillbaka. Jag har inte fått den.

Med vänliga hälsningar
Gesa Tietge (medlemsnummer 8186186)
Gesa Tietge Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej igen Gesa!
    Jag skickar ett mejl din via vår medlemsmejl istället så kan jag skicka talongen till dig där samt om det är några övriga frågor.

    Mvh
    Josefine Jönsson
    medlems och givarservice


    Medlem- och Givarservice Handläggare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.